Tidig onsdag... =)

Upptäckte nu att flera av mina inlägg inte publicerats =/ Knaaas!

Men men... Får väl försöka komma ihåg att alltid dubbelchecka!


Idag var det skruttans första riktiga skoldag! Med bänk! Att understryka: Med egen bänk !

Det bästa av allt var nog en egen bänk enligt Tilde! Och vilken lycka jag såg i hennes blick när hon öppnade locket! Idag har vi varit och köpt pennfack med pennor som ska ligga i bänken. Och mappen som skulle ligga i väskan... Mamma, går det bra om jag har den i bänken?! Hihi! Så sött! Riskakorna ligger kvar i bänken också! =)

I höst är det onsdagar som kommer bli min sluta-tidigt-dag! Och var tredje fredag! Men åhhh vilken underbar onsdag vi har haft! Slutade 13.30! Sen gick vi på stan! Hade myyyys! Solen sken, lite shopping och glass till Tilde! =)



Lite fina bilder på finingar!



FARBROR/ MORBROR David läser saga för Ida och Tilde
Så nuttigt...



Melon är extra gott på en brygga!



Båttur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0