Deppa ner Emma...

Hela veckan har jag mest känt mig depp på allt! Usch... Livet har känts så enformigt... Ingen motivation till nåt. Jobbigt värre...  Har funderat mycket fram och tillbaka på allt och inget. Vad vill jag? Ja, det vet jag inte! Och det gör mig ännu deppigare... Just nu längtar jag massa efter träning. Vill bara träna och få energi. Men kommer hem sent många kvällar, Tilde är trött och behöver sin mor. Barnvakter är svårt... 

Får ångest över att jag inte tränar och känner att jag behöver tid för mig själv ibland. Men får då ångest över hur jag ens kan tänka sådana tankar. För jag har ju ont i mammahjärtat när jag jobbar sent och vet att prinsessan väntar på mig på fritids. Jag räcker inte till för nåt känns det just nu och jag är ständigt trött!

Jag behöver sova mer! Måste styra upp mitt liv nu! Träna hemma när skruttan sover och lägga mig tidigt! Börjar tidigt alla dagar i veckan nu, så vi måste åka hemifrån 06.45 mån-fred! Drygt. Innebär att vi måste gå upp innan 6 varje dag. Men jag ska börja gå upp senast halvsex nu och sluta stressa! Morgonstressen tar död på mig! Tilde känner av att jag är stressad och det blir kaos!

Slutade tidigt idag, så det blev skridskor i bandyhallen såklart! Sen har jag införskaffat en micro! =)

Nu ska vi ha torsdagssmys med en varsin Toast skagen och Trocadero! Man måste ju få mysa till det lite mitt i veckan! =)



VAD GLAD JAG BLEV IDAG NÄR EN FIN VÄN SA ATT JAG SÅG FRÄSCH UT! När jag kände mig superofresh och svinful! Sånt blir man glad av!


Kram och ha en underbar kväll! /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0