Dolph???!

Igår gjorde jag inte ett vettigt skit härhemma.... (som jag hade planerat)! Dålig jag är.

Över till gårdagens största höjdpunkt! Melodifestivalen! Tyvärr är jag aningens besviken! Kände inte att jag fick den rätta schlagerstämningen! Programledartruppen kändes aningens stel och Dolph Lundgren gjorde mig förbannad! Vad fan gör han där?!

Bidragen imponerade inte heller till max. Bra låtar och artister, men ingen schlager! Men Ola och Salem var helt klart bäst! Olas låt var superskön och detsamma med Salem. Tyvärr inga riktiga schlagers! Supermissnöjd blev jag över Jessica Andersson! Hade hoppats på en riktig schlagerdänga. Men icke!
Detta kan låta tjatigt nu, men JAG VILL HA SCHLAGER!!!! 
Schlager likt Fångad av en stormvind och Take me to your heaven!

Äsch, härligt iallafall att festivalen är igång...

...och det återstår ju några tävlingar, och jag ska försöka börja gilla Dolph Lundgren. En stor eloge att han har hamnat där. Kanske ska bli min nya idol! Nu längtar jag nästan lite smått till nästa lördag och hur hans framträdande blir då.... =)

Läser på expressen att läsarna överöser Dolph med beröm! Helt galet! Och blodig slog han sig visst oxå! Stackarn!
http://www.expressen.se/noje/melodifestivalen2010/1.1872536/dolph-lundgren-slog-sig-blodig-pa-schlagerfesten

Nu har jag sörplat i mig min nyttiga blåbärssmoothie! Dags för pulkabacken!


 Gårdagens frukostsmoothies på den fina brickan med årets kärlekspar =)
Dagens drink blev betydligt nyttigare
!


Puss so long...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0