KARIN 27!

Idag fyller en av mina bästa vänner år!
Karin är en underbar människa som ställer upp i vått och torrt!
Vad det än är jag undrar över, så ringer jag alltid Karin, och hon har alltid ett vettigt svar!

Jag har det alltid underbart skoj med dig min vän!




Härliga minnen

Återtåget ´96 med Gyllene tider i Leksand 1996! Vi var saliga.
Skidkonkurrenter i Serietävlingarna.... Jag vägrade låta Karin vinna över mig och vägrade flytta mig ur spår, så det hela slutade i krock och skrattanfall! Man måste ju ha kul när man tävlar.
Hysteriskt roliga slalom-minnen har vi. Galna skogsturer.
Alla våra utekvällar med uppgjorda missions. Kan aldrig bli fel. Jag säger bara: Bröder, efterfest, limousiner, champagne, slafspizza, töntiga Audi:s, kebab, flummiga samtal och brun utan sol! =)

Grattis min underbara vän! Utan dig vore livet ingenting! 


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Sv: Haha, jag brukar också jämt säga Fettis-dagen!

2010-02-20 @ 12:59:45
URL: http://vardagligttjafs.blogg.se/
Postat av: Karin

Du är bäst Emma! Mitt liv vore så otroligt tråkigt utan dig! Hoppas innerligt att du kan komma nästa helg!!!

2010-02-24 @ 13:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0