Love

Har haft en fantastisk helg! Har bara umgåtts med underbara människor!  =) Och har fått många fina alla hjärtans dag-presenter! Blommor. En fin ros, tulpaner, =) en fin hjärteskylt som lyder NJUT VARJE MINUT, en teckning, ett kort, choklad och en Sköna hem tidning!

Trollungen Elin har verkligen förgyllt min helg! Hon är fantastisk den där lilla skrutten!
Idag har vi haft mys på stan, mys i soffan och ätit Kina-mat! Myyys
Nu står det en rad polisbilar precis utanför min dörr! Scary... Tänk om nån har blivit mördad! Nu måste jag krypa långt ner under täcket och andas tyst så ingen kommer och tar mig....


Natti
och
Massa LOVE!




Elin i ett par av mina solisar!




Elin gillar Fyra små rätter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0