SNÖ snö SNÖ =)

Den här helgen måste nästan ha slagit rekord i snömängd! Det har snöat helt GALET mycket! Så mycket att jag inte ens fick upp ytterdörren i morse. För att inte tala om garageporten! Den kommer jag väl aldrig mer få upp! Har kämpat och skottat mig fram, men får ändå inte porten! Så nu struntar jag i det! Bilen får stå ute och njuta av snön! =)

Igår var jag och Tilde och såg ALVIN & GÄNGET 2. Superrolig film. Både jag och Tilde fick flera skrattanfall! BETYG: Helt klart en femma av fem möjliga!

Poster Alvin och gänget 2 (2009)


På kvällen såg vi Melodifestivalen och åt lördagsmys hemma hos Pia! Trevligt värre! =)

Idag skiner solen men kylan består! Har iallafall varit ute på en låååång morgonpromenad! Superhärligt och friskt! Det är så skönt att Tilde börjar bli stor nu och kan vara hemma själv en stund! SUPER! Hon känner sig så stor och duktig =) Snart kanske jag kan börja kila iväg och träna en stund! Vore hur bra som helst!

Nu ska jag städa upp ordentligt här så vi bara kan njuta av söndagen sen!

NJUT VARJE MINUT!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0