Livet är inte alltid en dans på rosor...

Vart är min assistent? Tydligen är jag inte tillräckligt känd för att ha en assistent! Men jag skulle fanimej behöva en. En som gör alla tråksaker som tar tråktid och som jag aldrig hinner. Städa garderob, montera grejor, gå till banken, köpa underkläder, fixa tvättmaskin, boka, ringa, planera och styra mina samtal! Ja, allt tråk helt enkelt!

Jag har FAAAAAAAAAAAAN åkt på värsta urinvägsinfektionen. Grrr vad jobbigt det är! Hatar´t! Känner mig helt febrig nu! =/ Och ont gör det... Som satan! Det skä r! Ajajaj! Sitter och bäljar i mig tranbärsjuice som en dåre nu. I hopp om att jag ska slippa gå till läkaren och käka pencillin! Så håll tummarna för mig nu!


Idag är det ju som bekant FETTISDAGEN! Snuskigt det låter! Men iaf. Semlor är enligt mig överskattat! Jag gillar det inte speciellt mycket, men det gör min kära tösabit! Därför fick hon såklart SEMLA ikväll =)


I lördags fick hämtade jag ju ut min telefon som har varit paj sen jag köpte den typ! När jag kom hem och skulle sätta på den, är det fortfarande samma fel! Blev apförbannad och åkte in med mobilen idag igen. Då visar det sig att dom inte ens kollat på min telefon, eftersom inte 3-butiken skickat med alla garantipapper! Fuck vad trött jag blir... Och nu dröjer det ytterliggare två veckor innan jag får tillbaka telefonen igen. SKITDÅLIGT!!!

Usch vad bitter jag låter..
men ...
förövrigt så har jag ett GLATT SINNE nu iallafall! Haha
KALLA tog guld igår! Fantastiskt! En liten glädjetår rann nerför min kind! =)

Charlotte Kalla 2008.

  

Kram skumbanan

Nu ska jag pimpla tranbärsjuice och spela vändtia med Tilde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0