2010 kommer bli fantastiskt =)

THIS YEAR...  gonna be FANTASTIC!

Nyåret firades in med buller å bång i Sälen.... (Med en raket i ryggen typ!)

På nyårsafton åt jag fin mat med pappa, Lena och Tilde! Sedan begav jag mig på nyårsfest med underbara människor i Lindvallen =) Det blev en härlig natt....

2009 var mest ett helvete. Det måste jag ärligt säga. Mycket skit har det varit. Min tösabit är det finaste jag har, och när hemska saker händer ens barn är man för jävla maktlös. Frustrationen och värken i hjärtat är obeskrivlig. Nu har vi gått vidare ett steg och Tilde mår bättre. I framtiden kommer saker att komma tillbaka, men det kan man inte gå omkring och älta nu. Ärren finns kvar, men nu lever vi i nuet! Vi har varandra och ingen får någonsin FÖRSTÖRA mer!

Just nu är jag och min älskade Tilde på mys-semester i Tandådalen! Igår hade vi bras-mys med chips och Robinson! Idag ska vi åka skidor och bada äventyrsbad! Lovely!

Har inget batteri i kameran och min nya mobil har gått sönder, så det blir inte mycket bilddokumentation från denna trip. Vi får leva med minnena ;)


Har samlat ihop en hel hög med bilder med det bästa från 2009, lägger upp snart!

NU GÄLLER DET: BÄSTA SVÄNGEN HÖKARÄNGEN!

Puss so long




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0