Hellyeeeeeah vilken vecka!

Jope, veckan har varit rent ut sagt JOBBIG! Har varit trött och sliten! Vintern tär på en. Det ha varit mycket på jobbet. Mycket slit härhemma. Sena kvällar, jobbiga mornar, jobbig morgonbil. Japp, det hela urartade sig i ett dundermigränanfall i torsdagskväll! Den här gången var det en förjävlig migrän. Jag blev heldäckad, spydde som en gris och fick halva hjärnhalvan bortdomnad i en himla massa timmar. Inte skoj! Stackars Tildegumman oxå som fick stå ut med mig! Nu är huvet på topp igen och det är gött mos!

Idag är det tredje dagen för skridskoåkning. Tilde tjatar om skridskor hela dagarna. Tänk att det är så kul! =)
Förresten så har jag och Sara hittat en resa till Kreta som vi förmodligen bokar i veckan! Det är iofs inte förräns september! Men det krävs planering när jag och Sara ska göra någonting. Det blir helt underbart!

Nu måste vi åka iväg och åka skrillor! Sen ska jag hem och städa ordentligt här hemma. Ev. köpare till mitt gamla ekbord kommer i em. och sedan blir det lördagsmys med Tilde och Pia ikväll!

Kram tavelram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0