Let´s go..

Överlevde nattens tvättäventyr. Gött! Hittade dock innan hammare, så kom på den ultimata idén att jag skulle ta med mig sylvassa skruvar i fickan! Fiffigt... Behövde tack och lov inte använda mig av dom alls. =)

Målningen i vardagsrummet blev nästan klar igår... Bara runt fönstret kvar nu, som är så himlans tråkigt!

Dagens TO DO:

RÖJA upp alla kartonger och skruva upp dressroom-inredningen!
Packa upp alla kläder ur kartonger och väskor!
Måla alla lister i vardagsrum.
Måla runt fönstret i vardagsrummet.
Gå till förrådet/ soprummet med all skit.
Hitta på någon fysisk aktivitet med dotra mi som är överaktiv och hoppar runt överallt. Typ skridskor...

Heyyy hooo, Let´s go!




Min prinsessa








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0