Life is like a box of chocolate.....

Yeah! Eller?
Livet är en berg och dalbana! Ena dagen flyter allt på prima, allt är på topp och känns super! Andra dagen deppar man ner och tycker allt är pesten! Nu har det dock varit många dagar som jag har känt mig helt på topp! (Trots krångel) =) Det beror mest på underbara vänner och underbara Karin som har varit här i helgen! Min underbara Tilde som har växt så oerhört på senaste tiden. =) Tyvärr så har hon inte heller varit på topp senaste veckan! Mycket känslor inom henne och hon gillar inte alls att gå till skolan. Känns superjobbigt!

Veckan som varit!
Jag och Tilde har åkt skridskor i flera dagar =) KUL =)

Mycket jobb i lyan med målning! Men nu är det bara lite lister kvar i hallen och sen köket! =) Skönt! Hatar att måla nu känns det som.

Bilen blev underkänd på besiktningen! Inte skoj! Det är nåt vajs med bromsarna. Drygt.

Vann vin i fredags =) Härligt!

Mitt internet fungerar inte hemma! Måste styra upp det i veckan! Jobbigt värre utan!

Inflyttningsfest igår! Vi hade superskoj!

Bilen startade inte idag när jag skulle till Nora! Ahhhh, vad arg jag var! Men det löste sig när Pierre var snäll och kom med startkablar!

Några PICCS från partyt! Fler kommer!


Snyggaste Karin


Snygga Pia


Snyggingar
Hur gick det med sminket?


Snyggingar


Fina tjejer i djup diskussion

Härliga

Roliga damer


Bästa Dj:N


PIPPI


Söting


Söting 2
¨Vet när du fyller år iallafall! Men sen?



DAGEN EFTER!
Schleeetna


Yeah!


Kommentarer
Postat av: Linnea

hade ni slagsmål eller var är det för hårtuss på bodret`(den sista bilden). :P

2010-02-01 @ 09:22:30
URL: http://lillaqvisten.blogg.se/
Postat av: Karolin

Ha ha underbar sista bild. Hårtussen som ligger där så fin o pryder;-)!!!

Kram K

2010-02-01 @ 10:12:13
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com/
Postat av: Emma

Ja, det gick lite väl hett till här ;)

2010-02-01 @ 11:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0