Målarems

Idag har jag satt på mig målaroutfiten igen! Jag har börjat måla sovrummet och det kommer att bli så fint! Hoppas jag.... =)

Förövrigt så är jag kluven i allt och just nu känns det som! Mycket känslosamma grejor som dyker upp och många frågor... Men jag tror iallafall att jag kommit till insikt i hur underbart singellivet är, även om jag saknar ett svensson-liv galet mycket! Kluven var ordet. Vad är det jag vill?! Ja, ska nog stanna upp ett tag i livet och fundera över den frågan! Inte ge mig in i något förhastat förhållande som jag alltid gjort. Bara stanna upp. Det tror jag på!
Här kommer lite partypiccs från nyårets festligheter!

Puss so long








Kommentarer
Postat av: Linnea

vad fin du var på nyår <3

2010-01-08 @ 20:49:49
URL: http://lillaqvisten.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lite målarfärg kan göra väldigt mycke.. Och man mår så bra när man kan själv:) Kommer gärna och inspekterar ditt hem när du är klar:) Vi kanske kan ordna så tjejerna får leka lite?

kram kram

2010-01-14 @ 22:44:20
URL: http://jennyis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0