Myssöndag!

Idag har mina favorittjejer från Askersund varit här! Vi har myyyst, läst, kollat, resor, lagat mat och busat. Elin är ju ett charmtroll som man bara inte kan får nog av! Sååå gooooo!

Elin ger en längtan efter en liten bäbis! Jobbigt jobbigt, när jag just nu befinner mig väldigt långt bort från det i livet! Men men... Den går över snabbt när det är måndag i morgon. Upp tidigt, skjutsande, köande i trafiken, kallt, jobb med barn hela dagen, utbildning på kvällen, ingen barnvakt! Ja, den går helt enkelt över snabbt när man tänker på vardagens hets. Det ultimata vore ju dock att hitta en man att skaffa familj med. Då kanske vardagen skulle bli lite enklare och mer ork skulle finnas! Men den drömmen vågar jag inte ens drömma...


Nåväl!

Godingarna!



Bästisar



Elin ger sig på resterna =)



Mmmmm =)



Elin kom bärandes på den här och var supernöjd =)


Kommentarer
Postat av: Linnea

söta tjejer! <3

2010-01-18 @ 10:36:20
URL: http://lillaqvisten.blogg.se/
Postat av: Tobias

Nice, då får du äta det då :D mums

2010-01-19 @ 18:11:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0