Nu ska jag skärpa till mig...

Jag gillar att blogga... men när mobilen gick sönder, blev jag superarg och har inte tagit så mkt kort som jag brukar och då blir det inte lika kul att blogga!

Men nu ska jag inte haka upp mig på kort! Det är ju insidan som räknas ;)
'
Jag är iaf färdigflyttad nu, har målat och tapetserat mitt sovrum! Det blev så fint så! För den nyfikne: Svårt att ta fina bilder med kameran, finare i verkligheten! Som kom in vettja ;) Har även börjat målat vardagsrummet... Så nu är det adjöss med teracotta, kornblå, löv- och rosettbårder. Uscha säger jag bara... Kan inte riktigt förstå varför man ens sätter upp en bård... Det blir ju bara strul när man vill måla/ tapetsera om!

Har inte riktigt bestämt mig hur jag vill ha det här hemma ännu... Vet iallafall att jag vill ha det ljust och fräsch.. Trött på mörkt! Har även hittat superfina väggtexter som jag nog ska beställa...
Den här gillar jag, så den kommer nog pryda min vardagsrumsvägg snart =)

Väggtexter Enjoy this moment ...

Ja, mitt i all oreda härhemma åkte jag på magsjuka häromdan och jag blev så jävla dålig! Usch, det är en hemsk sjukdom... Jag börjar repa mig lite, men ser galet sliten ut... Som en gammal avdankad alkis... Finnig, blek, torr, ringar under ögonen, råttfärgad utväxt i håret, onoppade ögonbryn, ja, allt på en gång... Vet inte om jag någonsin vågar gå ut genom dörren igen! Måste väl ta en skönhetsbehandling i badet, blondera håret och sola solarium i morgon så jag känner mig på topp igen =)

By the way... Yeees! Nu har jag äntligen hittat min USB-kabel och laddare till kameran, så nu kan jag fota med den och lägga in lite bilder...


Vi ses!



Väggtexter Silencium est ...





Vi grillar banan i stugan! Myyys! Saknar det redan!



Min favorit-Ida i sin nya mössa!

Sovrummet

(Finare i verkligheten tycker jag! Skönt att slippa den hemska blå tapeten!)



Sofie och Tilde bakar pepparkakshus =)



Vackra Maria



Vi har alltid lika roligt när vi är ute på galej!




Tilde är lite skraj för tomten



...men vågade tacka honom iallafall



Sist men inte minst! Tomten! Eller tomtemor?! Mamma fick ta på sig den stora äran! Haha!




Kommentarer
Postat av: Linnea

åh vad härligt vitt och ljust det blev i sovrummet :)

2010-01-15 @ 08:36:09
URL: http://lillaqvisten.blogg.se/
Postat av: Karin

Guuu va fint det blev!!!

Vill spola fram tiden till den 30e nu!!! =) Galet taggad...

2010-01-16 @ 17:42:04
Postat av: Emma

Ohhhh! Tack! Gött! Jag är oxå LADDDDDDAD! Kram

2010-01-16 @ 23:54:51
URL: http://enblektblondin.blogg.se/
Postat av: Anna

Den fondtapeten har vi i vårat sovrum oxå:P

2010-02-06 @ 17:10:19
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0