Vilket vapen ska jag skydda mig med??!

Ja, jag har fortfarande inte hittat någon elektriker som vill koppla in min tvättmaskin...  Drygt! Måste försöka ordna upp det i veckan! DÄRMED måste jag tvätta långt borta i tvättstugan, (Ja, den ligger på tok för långt bort! Helt galet långt) och det är inte riktigt min melodi. Dels för att jag hatar tvättstugor och alla möjliga tvättmedelsblandningar som finns i dom där maskinerna. Och dels för att jag har svårt att planera in tvätt-tider! Därför blir det så att jag får ta det som blir över och tvätta mitt i natta!

TVÄTTA!!!! =/ Det håller jag på med nu! Så himlans trist! Har massa kläder på tork därborta, och dom kommer väl inte torka på några timmar... Drygt.. Och nu blev jag lite skraj för att gå dit också, läste precis på NA:s hemsida att en man blivit misshandlad av en påk precis härutanför mig ikväll... Scary! Sitter därför och funderar över lämpligt vapen att ta med mig när jag ska knalla iväg...

Hmmm... Vad har jag? Tildes trollstav, en Ikeagardinstång, Tildes träsvärd, stekpanna eller kanske bara en hammare... Hammaren är lätt att smuggla ner i den blåa IKEA-påsen som jag använder som tvättpåse. Får nog bli så. Hoppas att ingen vän eller virrig dement dam kommer fram och skrämmer mig bara, för då kan det bli farligt!

Nope, nu ska jag grundmåla en vägg här hemma innan jag beger mig iväg med hammaren...

PUSS so long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0