Utkast: Juli 7, 2010

Jorå... Snart semester! Underbart ska det bli! Woohooo! Men vi har fått så många underbara soliga dagar redan! Sol och bad nästan varje dag! =) Härliga stunder i Askersund har det blivit =) Lovely!

Den senaste tiden har jag mest varit TRÖTT, TRÖTT, TRÖTTAST! Har kommit in i semesterlunken och är vaken alldeles för länge på kvällarna... Har målat om i Tildes rum och tapetserat vardagsrummet, där vi fixat till en liten pysselhörna! Myyys! Nu sitter jag och Tilde på varsin sida på skrivbordet =)

(Sen somnade jag när jag skrev....)



Vår lilla pysselhörna i vardagsrummet =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

ååh vad fint! Vad duktig du är systeryster <3

2010-07-10 @ 06:56:33
URL: http://lillaqvisten.blogg.se/
Postat av: karin

Super snyggt! =)

2010-07-15 @ 19:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0