I see

Förstår att ingen vill läsa min blogg... Jag skriver ju aldrig... HINNER INTE!
Det är så mycket! När jag inte har någon fungerande bil, fungerar inte mitt liv heller. Den senaste lånebilen pajade i en korsning förra veckan... Och har efter mkt om och men bott på Mekonomen bilverkstad i två dagar och blivit lagad för X antal för många tusenlappar. Uschamejja. När det handlar om bilar finns det inget värde i pengar känns det som... Tråkigt.

Angående krocken för några veckor sedan så har båda försäkringsbolagen nu sagt att olyckan inte var mitt fel! Super! Det var ju inte mitt fel alls, men allafall... man blir nojig och han som körde in i mig tyckte att det var mitt fel?! Hur det nu skulle ha gått till! Skönt iallafall! Och bilen är snart lagad, även om den inte alls har samma värde längre =/... 

I torsdags hade min fina Tilde sin allra första skolavslutning! Det var så vackert, så vackert! =) En liten tår föll och prinsessan var så fin och glad =) Och vi fikade med muffins som Tilde hade bakat =)

Mamma var hos oss några dagar och hälsade på! Mysigt... hon totalstädade hela mitt hem i fredags när jag jobbade!  Supersnällt! I lördags följde Tilde med till Malung några dagar och det var minst sagt välbehövligt med barnlediga dagar! SKÖNT! Speciellt nu när man måste ta bussen överallt oxå! Skönt för Tilde att slippa tjatmamman tror jag också! Men nu saknar jag henne enormt! Det blir föööör tomt!

Bilder från skolavslutningen kommer en annan dag...

Puss å kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0