Min dotter har ingen pappa =/

Jag blir lite ledsen över att min älskade dotter inte har någon pappa i sitt liv. Hon är mitt bästa och förtjänar allt. Men en pappa finns inte och det ser jag att hon har sorg över...

Det är väldigt sällan hon nämner sin pappa och allt känns komplicerat, men idag sa Tilde:

T: Mamma, är min pappa svensk?
E: Ja!

T: Mamma, kommer du ihåg vad min pappa heter?
E: Ja, gör du?
T: Nää, vad heter han?
E: ******
T: Ja, just det ja! Nu kommer jag ihåg.

Sen visste jag inte vad jag skulle säga.


Sorgligt! Usch....
Varje barn förtjänar en mor och en far.
Hur fan kan han svika henne såhär???!
Vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: titti

ja det ar nog nagot vi alltid kommer undra och inte forsta oss pa..



livet ar orattvist pa manga satt, men en sak vet jag och det ar att Tilde har en fantastisk mamma som gor allt for henne och alskar henne obeskrivligt!



2010-06-14 @ 15:20:48
Postat av: Emma

Åh min fina Titti!

2010-06-19 @ 21:05:18
URL: http://enblektblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0