Onsdag kväll...

Nu har jag målat klart i skruttans rum! Nu fattas bara en snygg rödochvitrandig fondvägg! Hittar dock ingen som faller mig i smaken riktigt! Så det blir att leta vidare... Sju jobbdagar kvar till semester! Så sköööönt! Nedräkningen är ljuvlig... Men min bästa Mickan drar till Oslo för att jobba i en månad. =/ Så ikväll har vi haft avskedstacokväll! Så myyys. Det blev massa frossande och drömmar och planer om en resa till Asien.... Drömma måste man =) NU är jag galet trött och halsen skär! Smärta! Usch vad trist! Försöker ignorera. Vägra ha ont i halsen mitt i sommaren! I morgon slutar jag 13.30! Då blir det förmodligen BAD igen! Härligt!


Ha det underbart! PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0