RÖK! Fy faaaaaaaan!

Mitt luktsinne är för jävla bra och det är apjobbigt. Speciellt när man har grannar som inte gör annat än röker! Å det kommer in rök i min lägenhet på nåt jävla vänster! Genom fläkten b. la. Och vet ni vad jag hatar???! Jo, cigarettRÖÖÖÖÖÖKlukt! Bläää! Jag hatar det! Hur fan kan man röka! Usch! Jag hatar RÖK! Men nu sa jag inte att jag hatar rökare. För många av mina finaste och underbaraste medmänniskor röker tyvärr. Och dom är medvetna om mitt hat! Idag när jag kom hem luktade det riktigt illa inne i lyan! Men nu har jag vädrat ur ordentligt! Och nu längtar jag till sommaren då man kan vädra massa dygnet runt!


 

Jag tvingas andas in röken! Fuck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0