Sent, trött å ont! Men snart är det dags! Wooooohoo!

Åkte hemifrån vid 06.40 i morse! Kom hem 20.30! Segt! Hade kvälls-APT på jobbet med tillhörande fikafix! Så lite seg i kolan är man nu... Världens bästa Mickan, som verkligen är världens bästa! Var helt underbar som åkte och hämtade min Tilde på fritids vid 16 och skjutsade henne till mitt jobb! Annars hade det blivit körigt värre! TACK TACK TACK!

Har haft förbaskat ont i magen idag, men inte försökt tänka på det så mycket. Nu när jag vet vilken sjukdom jag har, och att den kommer att bli botad snart! Hoppas jag på förstås! Så känns det lite bättre iallafall! Jag blir dock förbannad på att jag gått med det här för jävla länge utan att någon brytt sig, och att det nu blev sån himla panik med undersökningar och behandling! Fan! Och jävlar vad det luktar banan här i köket. Inte konstigt när det ligger tre övermogna jävlar i fruktskålen! (Bara för att försöka tänka på nåt annat ;)

Igår drog jag igång lite väl många projekt här hemma. Inte helt olikt mig... =/ Och i morgon kommer mamma på besök! Så det är väl bara för mig nu att börja röja upp och organisera röran!





Men nu är det nedräkning inför den bästa tjejhelgen ever! Det kommer bli MYYYS, DRAMA, GLAMOUR, BACARDIDRINKAR, GALENSKAP och FÖR JÄVLA BÄST! Åhhhhh! Och det blir hela paradisegänget plus en hel del! =) Lovely! Längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0