Rött är inte bra längre

Nu finns det 2 RÖDA irritationsmoment i mitt liv! 2 jävligt viktigt röda ting oxå!

1.Mobilen
2.Bilen

Mobilen, som aldrig haft ett rätt! Nu är den heldöd igen! Men varför inte skicka in den på lite service för fjärde gången! Näe, skulle inte tro det. Och som den mobilnörd jag är... så tär det här på mig... ;)

Bilen hackar och skruttar. Har nyligen lagat bromsar för 2500! I förrgår fungerade knappt bromsen på vägen till jobbet. Jävligt jobbigt läge kan man säga. Trodde min sista stund var kommen. Bilmeken kollade upp det hela i fredags oc nåt vajs är det. Dock inte samma fel som sist! Jobbigt värre. Jag vill ha en ny bil! Nuuuu! Och jag vet precis vad jag vill ha! =)

Kommentarer
Postat av: Karro

Uscha va tråkiga grejer att lägga pengar på:-( O utan mobil och bil klara man sig ju inte....

Hoppas att allt löser sig och att du inte bli ruinerad.

Kram K

2010-03-14 @ 15:32:38
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com
Postat av: Linnea

hihi en NY bil-mobil ;P

2010-03-16 @ 08:18:30
URL: http://lillaqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0