Mitt liv nu... Yeah! Heaven is on earth...

Ibland går´e bra! Å tur är väl det! Just nu är det så! Det bara klickar! Å jag har mina bästa! KÄRLEK!

Vad fanken ska man med en seriös karl till? Dom är bra ibland men no more... Inte beblanda sig för mycket som pappa säger! Ska lyssna på det jag. Annars blir det strul i hjärtat och sånt orkar man inte med.

(Ja, så låter det idag ja!) haha.. I morgon vill jag säkert ha Volvo, villa, vovve å famiily a´la Svensson...  Men inte idag inte.. Och det är NU jag skriver...

Singellivet är ju helt fantastiskt och vad vi planerar sommar! Singelsommar is the shit! Och va härligt det är när det bara är jag som styr om Tilde får dricka Oboy i soffan eller ej! Å ingen jävel behöver jag hålla på och laga matlådor till heller....  ingen som gnäller på min vikt eller träning!

Ohhh jag är lyckig nu, jag är lycklig IDAG!

På fredag kommer Karin! Ohllalaaaaa! Det blir mys!


MYS

Em



Synd att den här bilden är dålig! Men det är ett fint minne från förra sommaren i Grekland! Och jag hade galet snygga och bruna ben! Och Tilde hade precis köpt en ny väska =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

äckligt snygga och bruna ben!



vääääääldigt fin greklandsskjorta också ;)

2010-05-11 @ 09:08:38
Postat av: Emma

Ja, tack tack! Ska nog ta å unna mig en spraytan eller nåt så jag blir lite fresh!

2010-05-11 @ 13:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0