Underbara människor gör mitt liv underbart!

Igår hade vi det helt fantastiskt kul! Det innefattade som vanligt massa GALENSKAP och det är ju härligt!
Helt GALET kul hade vi på dansgolvet! Ohlalaaaaa! Jag vill tillbaka!
Underbara Karin! =)

Idag har jag hämtat hem min bästa Tilde som har varit hos min fd. svärmor! Världens underbaraste Monica i Nora. Ja, underbarare människa än Monica får man leta efter! Trots att hon inte är Tildes riktiga farmor så gör hon allt för henne! Jag vet inte hur jag lyckas men jag får alltid väldigt starka band med mina svärmödrar... haha! En svärmorsdröm är jag nog.. Det tror jag! Hehe....




Kameratömning... Alltid lika spännande... haha



Sol och en snygging på min balkong! =)



Fina tjejer på Strömpan!



Shake that ass Pernilla!



Fina Mona



Vi dansade lätt med den snyggaste killen på stället ;) hahaaaa



=)



 Öhhhh, Hm?! Jag ser mig. Hur gick det här till?



Vimmelfotografen



Nej





 Underbara vän! Tack för allt!


Kommentarer
Postat av: 3>

Det är jag som ska tacka för allt, världens bästa & underbaraste vän!

2010-05-16 @ 18:42:50
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHA! Du har ju kort pa min tranare!



Solpussar fran en ickebrun Anna :)

2010-05-24 @ 19:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0