Bra helg!

Helgen har varit fantastiskt bra! Har bara varit hemma, men fått massa mysbesök! =)
Sovsällskap har jag fått, liksom ett par strumpor med Superwoman! Blev lika glad för båda! =)
Idag kom Askersundsgänget och livade upp! Minitonåringarna härjade runt ute hela dagen. Och sen var vi och tittade på Amerikansk fotboll en stund! Väldigt rolig sport enligt Sara som helst fotar när dom ligger i en "hög"!


Karin har äntligen flyttat till sin lya på Kungsholmen =) Längtar efter att få komma dit nu... "Det är hur många snygga killar som helst här" säger supersingeln! HAHA! Kan inte gå fel...  Nu kanske min kära vän kan lugna ner sig lite och vara hemma mer...  ;)




Jag och min underbara tjej =)



Elin på Amerikansk fotboll! Min skruttunge =) Så gooo.... Snart får jag låna henne igen...



I veckan väntas 4 jobbdagar och sen bär det norröver för begravning! Det värsta. Usch, det ska vara en fin stund men jag tycker mest det är en plåga och jobbigt... Försöker ställa in mig mentalt redan nu på att försöka att inte gråta hysteriskt högt. Men antar att det inte går att göra något åt.

Nu väntar sängen!

Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Supersingeln haha! Rätt klockrent måste jag säga ;)... Förhoppningsvis blir d lite lugnare nu, men vill ju till Öret snart o göra d osäkert... Drama and glamour... ;)

2010-05-04 @ 19:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0