Summa summarum vilken händelserik vecka!

Denna vecka...

Denna vecka innehåller allt.
Orkar inte skriva ikväll men kan delge en liten smula...


Drama
Intriger
Ny dejt
Marknad
Tungpiercing hos min annorlunda Mickan, min fru
Tattooplaner som inte blev av
Bilförsäljning (försök)
Onyttigheter
Släkthäng till tusen
Soffnatthäng med en Jens?!
Semesterplaner till tusen
Flera Strixsamtal
Bad ute
Picknick med galna fåglar
Bonnjävel på picknickfilten
Pariserhjul med Tilde
Picknickkorginköp
Mer skoköp (2 par denna vecka)
Party med brorsan
Raggarbilshäng
Oväntad insättning på kontot! =)
Svamp-Bob vårt nya tillskott till annorlunda familjen
Dans till Trubadur på Tom´s
Rejäl efterfest med Trubadur??!
2 kebabtallrikar (INTE OKEJ!!!)
Inköp av 17 par strumpor till Tilde som verkar äta upp sina strumpor
Grillkväll med Mickan =)
Grillkväll hos Jonsson´s
Semesterplanering



Listan är lång. Shit vad händelserikt mitt liv är igentligen... Tråkigt hade det nog varit annars.
Men nu är det strax ny vecka, nya äventyr!

I morgon blir det bara jobb och städdag! Vi ska röja upp ordentligt i Tildes rum och börja måla är min fina tanke!
På tisdag är det grillkväll på jobbet! Myyys! På tisdag ska jag även starta min tredagars detoxkur! Ska bli gött att rensa ur gifterna i kroppen! =) Det blir en gooo vecka med två dagar som jag slutar 13.30! Underbart Gött! Förmodligen kommer jag att sätta i mitt långa löshår också! Det bara ligger här och väntar på mig! =) OCH DET BÄSTA! På Fredag kommer Karin och ev. Maria! Myyys! Och på Lördag kommer Lindha & Sanna... Och Lotta & Pernilla! Kul!

I fredagsnatt sov jag i en soffa med en främling! Aj min nacke! Igår sov jag på en madrass på golvet med Tilde klängandes! Ännu mera Aj min rygg! Inatt får jag äntligen sova ensam i min stoooora underbara säng!

Godnatt Sverige!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0